#مخاطب

دیدگاه ها (۱۴)

اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنمباور نمیکن...

قابل توجه

عمرمهزار نامه‌ی... عاشقانه‌ی نانوشته است...برای چشمانت... #غ...

#مخاطب

مخاطب داشت اما دیگه نداره ...#انیمه #آهنگ #مخاطب

مخاطب داره خود مخاطب میفهمه

ادیت خودمهمخاطب؟ دارهمخاطب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط