تبریک به من...تبریک به دوستانم‌...کسی از جامعه آزمایشگاهی

تبریک به من...تبریک به دوستانم‌...کسی از جامعه آزمایشگاهی اینجا هس؟؟؟؟
🔎 🔬 💊 💉 📚 🚑 🏢
روزمون مبارک
❤ نگین و فاطمه❤
دیدگاه ها (۵)

یادگار دوران دانشجویی...جشنهای روز علوم ازمایشگاهی...coming ...

وقتی دو تا رفیق فابریک خل و چل با هم حرف میزنن😅 😅 😅 😅 ای...

😎 😎 😎

❤ ❤ ❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط