بــ بعضیــا باس گفت :
بــ بعضیــا باس گفت :
عــزیـــزم
" اِنـقـد بـه اون تـیـپ و قـیـافـت نـنـاز؛
مـا بـه اون آدامـس 50 تـومـنـیـا هـم مـیـگـیـم شــیـــــــکــــ ... !
عــزیـــزم
" اِنـقـد بـه اون تـیـپ و قـیـافـت نـنـاز؛
مـا بـه اون آدامـس 50 تـومـنـیـا هـم مـیـگـیـم شــیـــــــکــــ ... !
- ۷۴۴
- ۲۹ آذر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط