با این تیم یاد چی میوفتین؟

با این تیم یاد چی میوفتین؟
دیدگاه ها (۲)

جییییییغغغغغغغ آزاد شدم هورااااا از همه ممنونننننممممم

یه تبریک بگیم بارسا، یه تسلیت به رم که ۴تا خورد، یه خدا قوت ...

ایشونم مصدوم شد چرا انقدر بد شانسی

هر کی نکتشو فهمید خیلی آروم لایک کنه

فقط وقتی نوبت اطعام غدیریا نذری برای امام حسینو اهل بیت میرس...

میدونید امضای پزشکیان من رو یاد چی میندازه؟یاد این 😂👆🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط