✨
✨
چه حال خوبیست
هوایِ دو نفره
دست هایِ دو نفره
یک آهنگ دنج و
جاده یک طرفه
من باشم و تو باشی و
دوست داشتنی که تمامـ نشود♥️
چه حال خوبیست
هوایِ دو نفره
دست هایِ دو نفره
یک آهنگ دنج و
جاده یک طرفه
من باشم و تو باشی و
دوست داشتنی که تمامـ نشود♥️
- ۷.۰k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط