اگه دوروغ میگم

اگه دوروغ میگم
بوگو دوروغ می گوی
هخخه
دیدگاه ها (۷)

!!!!:(خهخهه

آخه واسه چراااااااااااااعخههههخه

من دو سی سی بیشتر خون ندارمکه اونم گوذاشتم واس روز مبادای خ...

من که با یه کف گرگی میفرستمش پیش عمه نازنینشخخخهه

طراحی گیو

سطل رنگ آبی

گوی یاتسن دااااا😄این کلمه رو فقط یه ترک خسته درک می کنه😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط