ای دنیااااااااااا....
ای دنیااااااااااا....
کمے آرامتر....
کمے مودبتر....
مگر نمیبینے؟؟؟؟
مگر نمیدانے؟؟؟؟
تمام قلبها شکستہ....
کمے آرامتر....
بگذار انسانهایے کہ دلشان شکستہ هم....
تعمیر قلب کنند و برات افتند....
بعدش سرعت بے وفاییت را زیاد کن!!!!
کمے آرامتر....
کمے مودبتر....
مگر نمیبینے؟؟؟؟
مگر نمیدانے؟؟؟؟
تمام قلبها شکستہ....
کمے آرامتر....
بگذار انسانهایے کہ دلشان شکستہ هم....
تعمیر قلب کنند و برات افتند....
بعدش سرعت بے وفاییت را زیاد کن!!!!
- ۶۱۰
- ۰۵ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط