پارسال ایران جلو انگللیس بازی میکرد برعندازا برای باخت
پارسال ایران جلو انگللیس بازی میکرد برعندازا برای باخت ایران پرچم اینگلیس رو بالا بردن و تشویقش کردن ، بعد باختمونم با پرچمش رقصیدن و در مقابل بهت جهانیان استاندارد جدیدی از وطنفروشی تعریف کرده بیرون ورزشگاه قطر پای تماشاچیای انگللیس رو بوسیدن
💥خیلی دوست دارم بدونم اگه ایران امشب ببازه پرچم فلسطینو بالا می برن یا نه هدف پاچه لیسی غرب بوده و فوتبال بهانه؟🤔
👤محسن محمدی
💥خیلی دوست دارم بدونم اگه ایران امشب ببازه پرچم فلسطینو بالا می برن یا نه هدف پاچه لیسی غرب بوده و فوتبال بهانه؟🤔
👤محسن محمدی
- ۱.۵k
- ۲۴ دی ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط