البته بستگی داره....نباید به هرکسی و برای هرکسی باخت...

البته بستگی داره....نباید به هرکسی و برای هرکسی باخت...
دیدگاه ها (۱)

خدایا شکرت...

به امید رسیدن همچین روزی....

اعتماد یه جون داره،برای هرکسی خرجش نکنید.💔

بستگی به شانستم داره

به خودتون بستگی داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط