حاجی شماغمت از دوریه یارته؟

حاجی شماغمت از دوریه یارته؟
من خودم به خودم میگم”خودتو یادته؟؟؟“
دیدگاه ها (۵)

کاش میشد مرد بی آنکه”مادر“بفهمد...

inam bar kocholo ha wis..

:(

حاجی پایه دردو دل من هرکی نشسته بود شب توخونه راش ندادن...می...

خودتو که نمیتونی گول بزنی...#نوان #موسیقی #مود #یادته #mood

اوهوم خودتو میگم👈🏻👉🏻😛💢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط