یه گوسفند با پدرومادرش دعواش میشه میره سر خیابان میگه :

یه گوسفند با پدرومادرش دعواش میشه میره سر خیابان میگه :
دربست گشتارگاه!!!!
دیدگاه ها (۷)

برو کنار ببینم اونجا چه خبرهمثل اینکه دارن لایک مون می کنند*

برو کنار ببینم اونجا چه خبره مثل اینکه دارن لایک مونمی کنند*

من اگر مراد می شدم زندگی بروفق خرم بود، نه خودم*

حتماً پشت این دیوار جلسه است ببینم مذاکرات چطور پیش میره؟

غروب قلب چپتر ۳ پایانی

اگه برات غیرتی میشهاگه وقتی میخندهاز خندش خندت می گیرهاگه با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط