الا ابروم اینجوریه نمیدونم چجوری او گاچا اینجوری کنمT^T

الا ابروم اینجوریه نمیدونم چجوری او گاچا اینجوری کنمT^T
دیدگاه ها (۰)

یوهاهااااا درررسسستتت شدددد

یعنی نمیخواید برام ارت بزنید؟:)

من صحنه زیبارو می‌بینید...بر اساس واقعیته😊امروز عین خر داشتم...

فقد ی ارتیست واقعی میتونه با این اپ ارت گاد بزنه دهنتون یعنی...

چجوری ارت بکشم؟چجوری اوسی درست کنم؟اصلاً گاچا چیه؟

شما رو نمیدونم اما خونه ما اینجوریه🥴😂🤌

واقعا نمیدونم چجوری ثابتش کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط