این خلاقیت عاااالیه....نظرتون چیه؟؟؟؟؟

این خلاقیت عاااالیه....نظرتون چیه؟؟؟؟؟
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
دیدگاه ها (۸)

رنگش..♡♡♡♡♡

سلام....من اومدم بعد یه جلسه طولانی تو بیمارستان....♡♡♡♡

لاک های رنگی....♡♡♡.....گیره های رنگی

سلااااام....صبح همگی بخیر.....ی خلاقیت باحال برای همتون....♡...

نظرتون درمورد نقاشی که کشیدم چیه؟#طراحی .#نقاشی. #هنر.#خلاقی...

این من ادیت کردم نظرتون چیه ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط