وای فقط ماهیه که شبیه دوماست🤏🥲اس دو واییی🤣😭

وای فقط ماهیه که شبیه دوماست🤏🥲اس دو واییی🤣😭
دیدگاه ها (۸)

حس میکنم تو قلبم یکم نفرت زیاده🙂🗿🤏

🎀هیممم🤣بزن اس دو کاشکی منم دست بزنم 🗿🤏

کوچی کوچیی کیوت کی بودییی🥲🤏

آکازا چه چاقه🗿🤣🥲

منم از اول اینو هاکای رو دیدم گفتم شبیه اینه

واییی نههههه ولی شخصیتشون شبیه همه

وای وای واییی😍🫠ما دخترام دوستشون داریم 🥺😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط