چرا ساقه وسط کاهو را نخوریم؟🔎
چرا ساقه وسط کاهو را نخوریم؟🔎
👈ساقه وسط کاهو محل تجمع نیتراتهاست که سبب کمخونی بخصوص در کودکان و سقط جنین در زنان و انواع سرطانها در بزرگسالی میشود !
🍋
👈ساقه وسط کاهو محل تجمع نیتراتهاست که سبب کمخونی بخصوص در کودکان و سقط جنین در زنان و انواع سرطانها در بزرگسالی میشود !
🍋
- ۱.۵k
- ۰۶ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط