یک نفر آدمم‌و

یک نفر آدمم‌و
چندنفر غمگینم...!
دیدگاه ها (۵)

‏و مناى كاش مى‌توانستماين دل خسته و غمگين رادور از چشم همگان...

°•‏آرامم؛ شبیه کشتی‌ ای که آرام آرام غرق می‌شود و در تاریکی ...

-ما تعبیر کدام کابوسیم؟!چنین تلخ ..چنین دور 🖤🔐

فراوان بغض تو دارم ‌...🔐🖤

عاشق این ادمم

به پیر و پیغمبر من همون ادمم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط