کی به اشتها اومد؟؟؟

کی به اشتها اومد؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

...؟

این غذای چینی هاست!!دیدنش چندشه چه برسه به خوردنشایش....

بفرمایید شام

سالاد انسان.کی دلش میخواد از اون دندوناش یکی بخوره؟

گفتم ندارم اشتها

🎬 علت کمی اشتها📚 حکیم خیراندیش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط