شب ( روز ) زنده داری کرم این چند وقت اخیر...🥲

شب ( روز ) زنده داری کرم این چند وقت اخیر...🥲
خیلی ناراحتم این روزا. شاید بپرسین چرا!؟ چون منه لش هر وقت تلخون لایو میگیره خبر مرگم نیستم. والا من کلا یکی از لایو هاشو به صورت زنده بودم و دیدم همزمان!! بقیه هرچی بوده ارشیو بودهههه. خوشم میاد هر وقت هم میبینم اگه ۲۰ دقیقع فقط ۲۰ دقیقه زودتر میومدم حداقل ۱۰ دقیقه اخر لایو رو بودم💀 تازه عجیب بود لایوی امروز گرفت ارشیوش بالای ۵ ساعت تو یوتوب موند!!!
دیدگاه ها (۰)

حیحی...🎀🌚اره بابا همچیم رو برنامه ریزیه حتی خوابم.💀

اینم از قول من به شما. حاجی اطلاتو حال کردی🌚 تازه ادرس خونشو...

عام.... باشه

تکپارتی از ته و کوک فن ساین☆(هلیا + یونا ×)+یونی بدو سیسی خر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط