این خوبه...؟؟؟!!!

این خوبه...؟؟؟!!!
دیدگاه ها (۲)

خلیج فارس...ساحل بندرلنگه....

اووف...اینم شد سرعت...؟لاک پشت تندتر میره!!!

نزدیک بود گیرنده این عکس نتونه عکس گرفته شدش رو ببینه....پشت...

داشتم ازمحیط عکس میگرفتم و صحنه ای که نزدیک بود......خخخخ

برای اودیشن اینطور اماده شو این ولاگ خیلی خوبه این دختره خیل...

این آهنگ خیلی خوبه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط