چقدبانمکه این...

چقدبانمکه این...
دیدگاه ها (۲)

به به...چقدقشنگه این عکس

یه تراکتوری متعصب بودم...رگ غیرتم واسه ترکاواذربایجان بادمیک...

این عکس..مخصوص توعه...واسم سواله...قلبم چراباهمه وجودش واسه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط