اگر قرار باشد ما ایرانیها با آمریکا توافق و صلح کنیم
اگر قرار باشد ما ایرانیها با آمریکا توافق و صلح کنیم
این توافق و صلح ما مقید به شروط ذیل خواهد بود...
اولا
ارتش آمریکا بایستی از غرب آسیا و اطراف قلمروی ایران خارج بشود
ثانیا
آمریکایی ها بایستی صنعت هسته ای ایران و سلاح هسته ای و اتمی ایران را بپذیرند و به رسمیت بشناسند
ثالثا
آمریکایی ها باید فورا رژیم یهودی اسرائیل را منحل سازند و مقامات آن رژیم را تحویل ایران بدهند
رابعا
آمریکا باید به تمام تحریم ها و خصومت هایش علیه اسلام و انقلاب اسلامی و حکومت ایران
پایان بدهد
خامسا
آمریکا باید به ما ایرانی ها بابت خسارتهایی که تا به حال زده است غرامت بپردازد
اگر این پنج خواسته ما را آمریکایی ها
انجام دادند ما با آنها صلح میکنیم
و
الا به جنگ با آنها ادامه میدهیم
این توافق و صلح ما مقید به شروط ذیل خواهد بود...
اولا
ارتش آمریکا بایستی از غرب آسیا و اطراف قلمروی ایران خارج بشود
ثانیا
آمریکایی ها بایستی صنعت هسته ای ایران و سلاح هسته ای و اتمی ایران را بپذیرند و به رسمیت بشناسند
ثالثا
آمریکایی ها باید فورا رژیم یهودی اسرائیل را منحل سازند و مقامات آن رژیم را تحویل ایران بدهند
رابعا
آمریکا باید به تمام تحریم ها و خصومت هایش علیه اسلام و انقلاب اسلامی و حکومت ایران
پایان بدهد
خامسا
آمریکا باید به ما ایرانی ها بابت خسارتهایی که تا به حال زده است غرامت بپردازد
اگر این پنج خواسته ما را آمریکایی ها
انجام دادند ما با آنها صلح میکنیم
و
الا به جنگ با آنها ادامه میدهیم
- ۱.۵k
- ۲۲ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط