اگر كسي احساست را نفهميد مهم نيست سرت را بالا بگير و لبخن
اگر كسي احساست را نفهميد مهم نيست سرت را بالا بگير و لبخند بزن وبگو فهميدن احساس كار هر ادمي نيست.
- ۸۹۲
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط