رفیق اگر خوبی خرابتم اگر مستی شرابتم اگر هستی کنارتم اگر

رفیق اگر خوبی خرابتم اگر مستی شرابتم اگر هستی کنارتم اگر نیستی به یادتم
دیدگاه ها (۱)

چه داند قدر ما آنکه نیست در حدما رفیق.🚷🧘🏻‍♀️️

بدبختی 😐😐

و اما تو بهترین رفیق تو اوج سختی هایی! 🫀🫶🏻️ https://wisgoon...

اگر خوبی...........خرابتماگر مستی ..........شرابتماگر هستی ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط