وقتی تو نیستی …

وقتی تو نیستی …


شادی کلام نامفهومی ست !

و ” دوستت می‌دارم ” رازیست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و مــــــــــن چگونه بی‌ تــــــــــو نگیرد دلم ؟


اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند
دیدگاه ها (۳)

♠ ♤♠

✪✪✪

♥ ♡♥

★☆★

پارت ۳۱

+why me?-I shouldn't fall in love with you p.96(از زبون ا.ت)...

بیست گزاره عاشقانه میان دو همسر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط