.

.
دیدگاه ها (۱)

بانویی از تباربختیار

خوب کار داره دیگه!!!!!

.

.

اسلام علیک یا ابا عبدالله 🖤🖤

بعد از ۱۰ روز نوکری . . .حضرت زهرا خطاب به گریه‌کنان پسرش :...

▪️اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع)▪️ح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط