من از این فاصله ها ، فاصله ها دلگیرم
من از این فاصله ها ، فاصله ها دلگیرم
بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم
دل من با همه آدمکانی که به دنبال تواند
قهر می گردد و من با خودِ خود درگیرم
دیر سالی ست که می خواهم از اینجا بروم
ولی انگار که با قلب زمین زنجیرم
مثل اینست که من با همه هق هق خود
روی سجاده احساس تو جان می گیرم
ساعت گریه وغم هیچ نمی خوابد و من
در الفبای زمان خسته این تقدیرم
💔 💔 💔 💔 💔 F 💔 💔 💔 💔 💔 💔
بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم
دل من با همه آدمکانی که به دنبال تواند
قهر می گردد و من با خودِ خود درگیرم
دیر سالی ست که می خواهم از اینجا بروم
ولی انگار که با قلب زمین زنجیرم
مثل اینست که من با همه هق هق خود
روی سجاده احساس تو جان می گیرم
ساعت گریه وغم هیچ نمی خوابد و من
در الفبای زمان خسته این تقدیرم
💔 💔 💔 💔 💔 F 💔 💔 💔 💔 💔 💔
- ۱.۱k
- ۱۴ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط