اوووووم زود باشید من منتظر سوالم^-^

اوووووم زود باشید من منتظر سوالم^-^
دیدگاه ها (۲۲)

ب درک والا خودم خودمو ی تنه دوووووس^-^

کسی معنیشو بلده ب منم بگه؟؟من سادم نمیدونم:(

meواقعانکه فقط چند روز نبودم خیلیا فراموشم کردن لعنت ب فضا م...

اعتراف کن باو نمیکشیمت ک حداقل بگو خودتو خلاص کن راحت بگیری ...

خبر فوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط