🤣🤣این چ وضعشه اخه 😃همیشه هم زشتید

🤣🤣این چ وضعشه اخه 😃همیشه هم زشتید
دیدگاه ها (۶)

وقعا اینا چی دارن ک ما نداریم ؟!🤣🤣

اوه تاحالا به این توجه نکرده بودم یعنی اگه نزنن جیغ میترکن.!...

😃راستش میخوام بگم که رفتم ترکیه😃

هرچی سیبزمینی تر شلوغ تر...یعنی هرچی دختر سبک تر دورشم شلوغت...

این دیگه چه وضعشه؟

این چه وضعشه آقای بات ویس؟

ببینین چ ناز دنبال ماه هستند اخه... ✨🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط