tttttttttttttttttti 70895184

دیدگاه ها (۱۸)

این دیالوگ این فیلمه رو از حفظم

من چرا اینو دارم ؟ اها راستی اهنگ مورد علاقهم بود😂😂😂

عالی😂😂😂

واییی😭سلام قشنگم خوشحال میشم منو لایک کنی و ازم حمایت کنی ما...

الکی نیست جیسو رو دوست دارم

( سوال پست: سریال مورد علاقت)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط