از رفتنِ پاییز غصّه نخور
از رفتنِ پاییز غصّه نخور
زمستان برای ما دلتنگ ها
فصلِ زیباتری ست !
باران نمیبارد
تا بویِ هیچ خاطره ای بلند نشود ..!
زمستان برای ما دلتنگ ها
فصلِ زیباتری ست !
باران نمیبارد
تا بویِ هیچ خاطره ای بلند نشود ..!
- ۶۷۷
- ۰۸ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط