دلــــخــوش

دلــــخــوش
بِـه
خــــــنـده‌های
مـــنِ
خیــره ســــر نَــباش

دیــوانه ها
بِـه لــــــطـفِ خــــــــدا

غالــباً خــــــوش اند.
دیدگاه ها (۶)

ای دل ناباور من… دیر فهمیدی که عشق… از همان روز ازل هم… جرم ...

مرد باش....!!اگر کسی نگاهت را خواستبگو...واگذار شده !!!

مرجع تقلید اگر عاشق شودبوسه را چون روزه واجب میکند!!!

آغوشتنها جای دنیاستکه اهالی اش با سکوت حرف می زنند… دلم را ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط