وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ❤ـــ ،

وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ❤ـــ ،

جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ✗..

مَقـصَـــ✔ـــد ،

هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَـــ✿ـن و تـُـ✿ــوسـتـــــــ
دیدگاه ها (۴)

خدایا هفت ملیارد آدمت واسه تو فقط این یکی واسه من خوبه؟

کی این کمدومیخواد

گریه نکن پدر ...... همین " نان حلال " که در دست داری ........

تو را باید به دستور های زبان اضافه کرد تو ضمیر ناخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط