ببین حق میدم پارت های سونگمین کمه تو برنامه ها نیست خیلی

ببین حق میدم پارت های سونگمین کمه تو برنامه ها نیست خیلی عجیبه. استی ها شروع کردن اعتراض ولی لطفا برای چان هم اعتراض کنید چان پارتاش خیلی کمه تو Hollw یک پارت داره همونم (ام سو هالو هالو هالو اوه اوه او نانانانانا)هست توی سرمونی فقط هیپیپ هوری رو میگه و پارتی نداره! اگه به یکی توجه میکنید لطفا به بقیه هم توجه کنید ممنون.
دیدگاه ها (۱)

ببخشید این چند وقت شیفت صبح بودم نمیتونستم بیام

همون طور که میدونید لینو سونگمین پاشون داغونه لینو وسط اجرای...

ای خدا

قشنگ همینجوری به استف نگاه میکنم

چندپارتی بنگچانپارت دوا.ت از خونه رفت بیرون و به سمت کمپانی ...

بین دو دنیا p10

my littel boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط