یادَم نے قَبݪَنآ چجورے بودَم.فَقَط میدونَم نِمیخواستَم آد

یادَم نے قَبݪَنآ چجورے بودَم.فَقَط میدونَم نِمیخواستَم آدَمی کہ اَلان هَستَم بآشمــ....×_×
دیدگاه ها (۱)

فقط اینو میدونم کع عاشقت بودم ‌.........💔

؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط