اوووف

اوووف
دهنم آب افتاد.....
دیدگاه ها (۴)

:-)

کیا اینا یادشون میاد؟؟؟ یادش بخیر

!!!!

کیک مرغ

دعوت بودیم روستامون ابگوشت منم ابگوشت نمیخورم یعنی کلا گوشت...

واقعا من اینو ساعت ۳ دیدم 😂ولی جدا از خنده لامصب دهنم آب افت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط