یک کعبه هدف بود،حال نام حاجی بر بزرگی گویی افتراست چرا؟؟ز
یک کعبه هدف بود،حال نام حاجی بر بزرگی گویی افتراست چرا؟؟زیرا افرادی لایق طواف خانه معبود نیستندواین عبادت برایشان محبوب وهدف نمیشود.این ناباوران،به مقداری محیط را نامناسب کردندکه اهداف اسلام بهتر ازاین تحقق نمییابد.اسلامی که حال نشانه مسلمانی است
اما ایران مسلمانان این زمان،شرط قبولی طواف این است و اگر کسی از حدود معین خارج شد، دیگر طواف نکرده است. پیام این شرط آن است که مدعی بندگی خدا، نمیتواند ازحدحدود خود،خارج شود،شماازچهارچوب بندگی خارج شدیدچنانکه در حال طواف هم، شرط دل دادگی است
اما ایران مسلمانان این زمان،شرط قبولی طواف این است و اگر کسی از حدود معین خارج شد، دیگر طواف نکرده است. پیام این شرط آن است که مدعی بندگی خدا، نمیتواند ازحدحدود خود،خارج شود،شماازچهارچوب بندگی خارج شدیدچنانکه در حال طواف هم، شرط دل دادگی است
- ۱۵۴
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط