سعلام بچه ها،من تا یه ماه ویس نیستم –_–،دلم واستون تنگ می

سعلام بچه ها،من تا یه ماه ویس نیستم –_–،دلم واستون تنگ میشه هق هق...خداحافظ
دیدگاه ها (۱۰۵)

جیغغغغغغ فدااااااااااااا

اینم از درخواسته اونی که نمیدونمم اسمش چیه:)

منم میخوام ....

سلامبخاطر امتحانات یه مدت نیستموقتی برگردم با کلی خبر میامدل...

خداحافظ نهم دلم به شدت برات تنگ میشه🥲❤️‍🩹🥀🫂

بچه ها من میرم 5 روزم نیستم بای😘🤭🥺 دلم برای اجیمم خیلییی تن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط