@baraaaaan73

@baraaaaan73
دختری زاده ی پاییز...
که هدیه ی سومین فصل سال است!
با گیسوانی پر پیج و خم...
درست شبیه دریای به تلاطم کشیده شده
با چشمانی درخشنده...
شبیه به خورشید که برق مهربانی اش گرمت می‌کند
با دستانی پر مهر...
شبیه ریشه ی در هم تنیده شده ی درخت که با طراوت زندگی را در بغل میکشد
و با قلبی شبیه باران...
زلال و پاک و مملوء از آرامش!
تو زاده ی پاییزی!
عاشقانه ترین دختر سال...
که کوله باری از خاطره و زیبایی را به دوش میکشد
و خیابان را با رد پای زرد و نارنجی اش تزئین می‌کند!
تولدم مبارک!...
دیدگاه ها (۶۰)

کامنت لطفا...

@baraaaaan73

منو میگه هاツ #خاص

تولدم مبارک #خاص #جذاب

پارت ۱: ربایش و معامله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط