جهنم خالیه !!! باو؟

جهنم خالیه !!! باو؟
همه ی آدم بدا اینجان که ...
!!!!
دیدگاه ها (۳)

انتخابت کدومههههههخخخخ

...

هه هه ههخخخخههه هه

کی میتونه خودشو کنترل کنههههو نزنه طرف مقابلو شل پل کنهههه

#ادم #انسان #انسانیت #بهشت #جهنم #پست_جدید #پستای_قبلم_ببین_...

تبدیلم کردنن به این ادم ی ادم سرد با اطرافیانش

یعنی پاپت ی حس دیگه به ادم میده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط