کاش حسم میکرد خیلی دلتنگشم کاش میدونست نمیشه دوری رو طاقت

کاش حسم میکرد خیلی دلتنگشم کاش میدونست نمیشه دوری رو طاقت آوردکارهمیشگیم اشک ریختن...
دیدگاه ها (۱)

واقعا میشکنه

f

فریدعزیزم

.

دیگه طاقت دوری تو رو من ندارم...💝

اهکاش میدونستم نت کی وصل میشعزندگی خیلی راحت تر میشد

همیشه میخندم چون اشک ریختن چیزی رو درست نمیکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط