بیش از ۶۰۰ کارگر در خیریه «Shelter» اکنون به دلیل دستمزده
بیش از ۶۰۰ کارگر در خیریه «Shelter» اکنون به دلیل دستمزدها در اعتصاب هستند
کارگران این موسسه خیریه بیخانمانها میگویند که دستمزد اندک به این معنی است که بسیاری از آنها بدهکار هستند و ممکن است خودشان هم بیخانمان شوند!
#اعتصابات_انگلستان
کارگران این موسسه خیریه بیخانمانها میگویند که دستمزد اندک به این معنی است که بسیاری از آنها بدهکار هستند و ممکن است خودشان هم بیخانمان شوند!
#اعتصابات_انگلستان
- ۹۲۹
- ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط