[{اولا دوست دارم

[{اولا دوست دارم
دوما اولا}]❤
دیدگاه ها (۱)

نزار کل شهرو بخاطر علاقه ای که بهت دارم دیوونه کنم "

_بـی بیدی بـابیدی بو :) _بـی بیدی بـابیدی بو :| +میشه بگی چه...

باه باه دارم براتون دوما میکشم

چقدر من از این دوما تنفر دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط