راستشو بگید

راستشو بگید
دیدگاه ها (۲۱)

سرهنگ : اسمت چیه؟سرباز : محمدسرهنگ : این چیه دستت؟سرباز: تفن...

یک نصیحت از دکتر " نیلجسیژوکستانیفیک"......دکتر "نیلجسیژوکست...

...

خخخخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط