تو این هوا حیفه، نشینین خونه دستشو بگیرین برین قدم بزنین.

تو این هوا حیفه، نشینین خونه دستشو بگیرین برین قدم بزنین...:-)
دیدگاه ها (۱)

اع امروز روز جهانی پسره ، روزتون هپی مپی✨به مناسبت این روز ب...

وقتی سطلیا میگن برین تو خونه دیگه ۳ماه شد😂

برای عضویت داخل کانال اول برین داخل پیام های شخصی@henasamtoo...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط