.

.
هر بار که غم نبودنت
همچون غباری تار و اندوهگین
از پنجرهء ذهنم عبور میکند
انگار دریچهء قلبم
با آهنی داغ
گداخته میشود و تیر میکشد
و تمام بدبختی‌های عالم
بر سرم
خراب میشود
و یاد آوری میکند نداشتنت را .
دوستداشتن ...
رنجور ترین حس دنیا خواهد شد
وقتی که
در اوج دلدادگی ات
تنها بمانی
و لحظه به لحظهء زیستنت را
در فراق و دلتنگی بگذرانی ...
دلنوشته...

#کپی_کردن_ممنوع
#دلنوشته
#دلنوشته_های_من
#عشق #عشق_جان
#ویسگون
#ویسگون
#برگردد
#بازنشر
#بازنشر_لایک_فالو_یادت_نره
دیدگاه ها (۶)

آنگاه که درباره ی تو می نویسمبا پریشانی دل نگران دواتم هستمو...

همچون زیبایی ِ شبکه چنگ بر دل ِ عاشقان می اندازد گام برمی‌دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط