جزتوهیچکس رونمیخوام وجزتوخیلی تنهام فرید بدون

جزتوهیچکس رونمیخوام وجزتوخیلی تنهام فرید بدون
دیدگاه ها (۱)

من هیچکس چون فکرنمیکنم واسه کسی مهم باشم که بخواداین کاروبکن...

خیلی ناراحتم خیلی دلم گرفته واقعا متاسفم واسه این دنیای لعنت...

خیلی تنهام خیلی دلم گرفته یه آدم دل شکسته ام

فقط عشقم فرید

فرید کنزو

فرید کنزو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط