والا یادمه قدیما وقتی جایی شلوق پلوق یا شیمپله شیمپو بود
والا یادمه قدیما وقتی جایی شلوق پلوق یا شیمپله شیمپو بود اصن ملوم نبود کی به کیه میگفتن خرتوخرشدههههه
خیلی وقته موخوام این شیرتوشیرو هضم کنم نمیشه که نمیشههههخخه
خیلی وقته موخوام این شیرتوشیرو هضم کنم نمیشه که نمیشههههخخه
- ۴۷۶
- ۲۵ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط