اگه ادمی و وجدان داری دستشو بگیر گناه داره

اگه ادمی و وجدان داری دستشو بگیر گناه داره
دیدگاه ها (۲)

ازشش بپرس.

حیف 20 سالگیم که میتونست بهترین روز هام. باشه اما نشد

عجب هنری داشتی لامصب

تا می تونید عاشق نشدید.درسته حق هرکسیه ولی عاشق هرخری شدن مم...

09365709049حتما اگه مشکل داری تماس بگیر.

09365709049پشتیبانی روغن هلیکسر اگه د.رد داری حتما تماس بگیر

همچین ادمی تو زندگی داری؟!🥹✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط