چقدر دلچسب بود برام ..

چقدر دلچسب بود برام ..
نمیدونم این چیزا واقعی بود یا من زیادی خوش باور بودم ..
دیدگاه ها (۱)

@margism

نیاز دارم که اطرافیانم ساکت باشند .نیاز دارم همه موجودات در ...

عاشقت بودمو هستم امــــــا تو این رابطه من نابود شدم ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط