عاف=

عاف=
دیدگاه ها (۰)

نمیخوام برم جایییعررررر

تا میرم و برگردمبچه های خوبی باشیدلایک کنیدنبینم برگشتم 10تا...

بزور قراره ببرنم بیرون

امیدوارم برسم اون عکس هارو بزارم

میا امیدوارم ببینی 😪عاف نزن... 😭منم عاف میزنم... 🗿اگه اینطور...

ولی یکی از دوستانم داخل پیجم براتون فعالیت میکنه خدافظ 👋🏻💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط